Inforsa doet haar uiterste best de wachttijden zo kort mogelijk te houden.
Aanmeldwachttijd
Periode van aanmelding tot intake 12De wachttijd is: |
Behandelwachttijd
periode van intake tot behandeling. 6De wachttijd is: |
|||
Zorgaanbod: | Onder andere: Intensieve behandeling/zorg Forensische zorg Verslavingsreclassering |
|||
Locaties: | Amsterdam Hilversum Utrecht Amersfoort Veenendaal |
|||
Publicatiedatum: | Publicatiedatum: 15 april 2021 |
Wanneer u de wachttijd te lang vindt kan u altijd contact opnemen met ons.
De wachttijden zijn niet afhankelijk van waar u als cliënt bent verzekerd. Als de wachttijden boven de norm zijn, is het ook mogelijk dat u uw zorgverzekeraar vraagt om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen zodat de wachttijd binnen de normen blijft. Dat zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen zijn dat u binnen vier weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek hebt, en dat binnen tien weken vanaf de intake, de behandeling is gestart).
Voor vragen kunt u bellen met de afdeling Centrale Aanmelding Arkin: 020 590 44 44